4de week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Anouk Velden - WaarBenJij.nu 4de week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Anouk Velden - WaarBenJij.nu

4de week

Door: Anouk van der Velden

Blijf op de hoogte en volg Anouk

18 Mei 2015 | Malta, Sliema

Deze week zijn we ook weer veel op het strand geweest. Deze week ging ik voor het eerst mee trainen met een Maltese voetbalclub. Heb daar weer veel mensen leren kennen en het ging goed. Ook zijn we met de ouders van Lotte wezen uiteten. Lotte en ik hebben flyers gemaakt voor een evenement wat we mee organiseerde. We zijn gaan flyeren en hebben veel mensen uitgenodigd. Zaterdag was het evenement en begon om 17.00. Het ging over de nieuwe F.I.T. program van het bedrijf Forever Living Products. Het was een interessante avond. Daarna hadden we een verjaardag van Nicole (Nederlands meisje dat we in Malta hebben leren kennen). Het was een feest op het dak terras. Daarna zijn we Paceville in gegaan. Het was weer een leuke stapavond. Zondag zijn we ook weer wat gaan drinken in Paceville. En overdag zijn we hele dag op het strand geweest.