5de week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Anouk Velden - WaarBenJij.nu 5de week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Anouk Velden - WaarBenJij.nu

5de week

Door: Anouk van der Velden

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Mei 2015 | Malta, Sliema

Deze week heb ik wat presentaties voorbereid om te gaan geven. Daarnaast ben ik bezig geweest met een enquete. Mama en mijn nicht kwamen donderdags aan om Malta. Ik ben hun wezen halen op het vliegveld. We hebben die 3 dagen veel gedaan. We vrijdags naar Valletta geweest. Zaterdag zijn we naar de blue Lagoon geweest. Het was leuk totdat er iemand is verdronken in het water. Het was een jonge jongen en werd snel het water uitgehaald. Mensen die op het strand waren reanimeerde de jongen, maar het duurde heel lang. De trauma helikopter is gekomen en we moesten allemaal weg van het strand. Het gebeurde 5 meter langs ons. De jongen heeft het uiteindelijk niet gehaald. Het was best eng om het allemaal te zien. Daarna zijn we naar het oude stadje Mdina geweest. Zondags zijn we naar café Del Mar geweest (een open air club). Het zag er echt super mooi uit. De volgende dag vertrokken mama en mijn nicht weer vroeg naar Nederland.